Krea-træf.

onsdag den 30. maj 2012


Krea-træf søndag d. 2. september 2012.

Hygge, krea, lidt god mad og drikke, en gåtur, bagning, stof-bytte, live-blogging, måske en lille tur forbi Sarkel Antik, workshop... Kom gerne med flere ideer. Der er nok at tage fat på.

Hvem kan? Hvem kommer? Hvem er frisk?

Der er rigtig lang tid til den 2. september, men måske er der så et hul i kalenderen? Jeg prøver!!!



Skriv endelig også hvis der er nogen der kan tilbyde/ønsker samkørsel.
Jeg kan evt. hente nogle ved Nyborg Station/ Odense Banegård.

Der går busser fra Odense, jeg bor tæt på Kerteminde.

Jeg glæder mig til at høre fra Jer.

Helle.
 
 
Se up-date lige her











52 kommentarer:

  1. Jeg er frisk på den og kan have 2 års med i en bil fra Odense :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Super - alle detaljerne tager vi derhenad...
      Mail gerne til mig, så sender jeg min adresse.
      loppe-shoppe(@)hotmail(.)com

      Slet
  2. Jeg reserverer dagen og håber på at 3 passagerer fra Sjælland vil med i min bil...eller at jeg kan hoppe ind i en andens bil - jeg bor i Slagelse..
    ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Rettelse: Jeg kører ikke retur til Sjælland samme dag, da jeg skal på kursus i Vejle i den efterfølgende uge..
      : )

      Slet
  3. Det var laangt ud i fremtiden :-)
    eg kan ikke melde mig til nu- eller fra- må tilbage på arbejde og se kalender der. Er i skole pt.
    Må vende tilbage :-)
    Men , ØJ, hvor jeg gerne vil :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Miri - Ja, der er laaang tid til... Hmmm... Det er ret "vovet" at planlægge så langsigtet, men jeg synes ligesom at sommerferie-tiden skal trækkes fra i det regnskab, idet alle har planer der (også mig).
      Men nu prøver jeg, og håber på det bedste.
      Hvis du nu sætter et lille bitte forsigtigt hemmeligt kryds i kalenderen, og så svarer du bare når du bliver "klogere". (Hvis vi da bliver det nogensinde!!)

      Slet
  4. Sikke et godt initiativ. Spændende! Og hvis jeg sætter kryds i kalenderen nu, skulle det nok kunne lade sig gøre.
    Snullemor: Jeg kommer fra Næstved og vil gerne være den første af dine 3 sjællændere i bilen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. kristina - Ja, spændende! Sæt endelig kryds!

      Slet
    2. Hej Kristina
      Det lyder godt - jeg reserverer en plads til dig så.
      : )

      Slet
  5. hej Helle
    Jeg sætter helt sikkert et kryds ....
    Jeg vil ses ...
    knus og tak for tålmodighed
    knus ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Marianne - Ha-ha - "tålmodighed" - vil du forklare, hvad det betyder? Det ord kender jeg ikke!

      Slet
  6. Jeg er ret sikker på at jeg godt kan snige mig afsted :0)Jeg sætter i hvert fald kryds i kalenderen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Karen Elisabeth - Håber det lykkes dig at snige afsted!

      Slet
  7. Jeg sætter også kryds, indtil videre ja, men skal lige have tjekket kalenderen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Margith! Top - besøg fra Jylland, det ville være fornemt!

      Slet
  8. Jeg sætter også kryds, indtil videre ja, men skal lige have tjekket kalenderen.

    SvarSlet
  9. Jeg er også (næsten) sikker på at jeg kan :)

    SvarSlet
  10. Ej jeg vil også gerne komme en tur til kerteminde.
    Skriver det også straks i kalenderen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lines - Fint!! Det skal nok blive hyggeligt!

      Slet
  11. Til Jer alle - Jeg har nu broderet videre på indbydelsen til krea-træffet og lavet et link med billede i min sidebar med dato på. Vær velkommen til at låne billedet og linke fra din blog.

    SvarSlet
  12. Jeg vil rigtig gerne komme en tur til Kerteminde.
    Kh hanne

    SvarSlet
  13. Hanne - Det lyder super-hyggeligt!
    I august aftaler vi nærmere omkring tidspunkter, "hvem-tager-kage-med" osv.
    Jeg glæder mig allerede til at møde Jer alle.
    Helle.

    SvarSlet
  14. Da jeg ikke kender Herrens fremtidige arbejdsplaner, kan jeg kun sætte et halvt kryds - Men det ER en søndag, og hvad er bedsteforældre ellers til?
    ;-)
    Så 3/4 kryds til mig :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er rigtigt, Herrens planer kender ingen!
      3/4 kryds lyder godt!

      Jeg forsøgte at arrangere noget med kortere varsel, men mange havde allerede lagt planer, så derfor kastede jeg mig (lidt bævende) ud i disse langtidsplaner!

      Jeg glæder mig og håber det bliver - og bliver hyggeligt! Jeg skriver om detaljer en gang midt i august.

      Slet
  15. Det vil jeg gerne med til :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Britta - Super!! Som nævnt følger nærmere info i august!! Og som nævnt glæder jeg mig allerede!

      Slet
  16. Håber der stadig er en plads for så vil jeg også gerne komme:O)

    Kh Birgit

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birgit!
      Vær velkommen!
      Du hører nærmere i august!
      Jo flere des bedre.
      Helle.

      Slet
  17. Øv øv, det ville jeg ellers gerne, men bor i frederikssund på sjælland, så der er lige et stykke vej. Håber I alle får en hyggelig dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmmm... Tak - og hold lige øje med, om der skulle dukke en kørelejlighed op...

      Slet
  18. Kære Helle.

    Kan huske hvor hyggeligt det var sidste gang, så vil da rigtig gerne igen.
    Jeg sætter kryds i kalenderen.

    Kram Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Mail er sendt til dig - det bliver sjovt!!

      Slet
  19. Jeg vil meget gerne komme, hvis der stadig er plads tilbage :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte -

      Der er masser af plads!

      Har sendt mail til dig!

      Slet
  20. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  21. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  22. Jeg vil også RIGTIG gerne med! Er der plads?
    Jeg kører selv. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Butik Vilmar!

      Plads reserveret til dig også! - Og mail afsendt!

      Slet
  23. Hej Helle.

    Jeg tror jeg har sendt et par beskeder om at jeg kommer d. 2. finder på et eller andet og tage med og har måske datteren med også.

    Kan du ikke lige sende din adresse til mig igen.
    Knus Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene!
      Super - sender du lige en mail, så svarer jeg med adresse - kan ikke finde din mail noget-steds...

      Slet
  24. Hej Helle,

    Jeg kan desvære ikke komme på søndag :-(
    Min svigermor og svigerinde har meldt deres ankomst og så må jeg jo hellere være hjemme...
    Jeg håber at I får en dejlig dag.
    Knus Britta

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Britta
      Det er jo ærgerligt...
      - Og tak.

      Helle.

      Slet
  25. Kære Helle

    Jeg er super ked af denne sene framelding - noget familiært, der endnu ikke er klar til deling på Blogland.
    Undskyld, og jeg håber virkelig på en gen-arrangement, samt at I får en super fantastisk hyggelig dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, så må vi håbe på næste gang! - Og tak!!

      Slet
  26. Hiуa very cool ωеbѕite!
    ! Man .. Bеautiful .. Amazіng .. I'll bookmark your blog and take the feeds additionally? I am happy to seek out a lot of useful info here within the post, we need develop more strategies on this regard, thanks for sharing. . . . . .

    my web-site; DiamondLinks.net
    My web page: DiamondLinks.net

    SvarSlet
  27. Yοur methoԁ of deѕсгibіng the ωhole thіng
    in thіs piece of wгіting is in fact рleaѕant,
    every one be capablе of effortleѕsly know іt, Thаnks a
    lot.

    Alѕo vіѕit my web-sitе ... vida vacations

    SvarSlet
  28. Pretty! Τhiѕ was an extremely wοnԁerful artiсle.
    Many thanks for providing this information.

    my wеb-site; Lloyd Irvin

    SvarSlet
  29. With havin so much wrіttеn content
    do yоu eνеr run into any issues of plagorism or copyright violation?
    Mу website haѕ a lot of exclusive сοntent I've either authored myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the internet without my authorization. Do you know any techniques to help prevent content from being ripped off? I'ԁ trulу aρpreсiate
    it.

    Feеl free to visit my web site reputation management

    SvarSlet