Retro baby- og junior sengetøj

mandag den 4. juli 2011


Mirjam/Æbleblomst udfordrer os til at vise retro-senge tøj! Det er mig jo umuligt at lade være, som I måske så i går. Her kommer de små størrelser så! Herunder og herover i form af baby-betræk.


Mit nyeste fund i en genner: Et baby-betræk af Bjørn Wiinblad. Jeg synes at farverne er helt fantastiske og overvejer at lave en kæmpe-pude ud af det.



Og tre styks junior-betræk:




I sommerhuset er endnu et par stykker, så dem viser jeg om et par uger.

9 kommentarer:

  1. Ej hvor er elefanterne skønne i blå/grøn udgave..heldige dig!
    KH Mia

    SvarSlet
  2. Hvor er du heldig!! Er dybt misundelig på elefanterne:-)

    SvarSlet
  3. Hej Helle!
    Bjørn Wiinblad sengetøjet har jeg også lidt af, noget har jeg solgt :-)
    Du har også mange fine.
    Mit indlæg kommer imorgen.
    Kh.

    SvarSlet
  4. Super at du ville lege med - og dejligt med de direkte links i kommentaren hos mig :) Så er det altid nemt at finde tilbage til dit indlæg også senere :)

    Jeg er helt enig med dig i at farverne er helt fantastiske på Wiinblad-sættet. Synes at det lyder som en fin idé at lave en stor og lækker pude af det, så det bliver brugt og værdsat :)

    Uh, og jeg må tilslutte mig lidt misundelse som ovenfor, når jeg ser de turkise elefanter med grønne blomster. Det mangler jeg helt klart i min samling ;) Så sig endelig til, hvis der engang skal byttes, så vil jeg godt prøve at friste med nogle lækkerier.

    De orange elefanter er også skønne - dem har vi også herhjemme. Og så er det jo alt for sødt også det røde med hjerterne.

    Tak for kigget :D

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  5. Kan kun konstatere igen igen at misundelse altså er en grim ting - men tak for kikket - det klør helt i mine hænder for at få fingrene i dine fine sager.
    Millelouise

    SvarSlet
  6. Wauw er misundelig som alle de andre...

    SvarSlet
  7. Mia - Ja, tak - min svigerinde har sovet i det som barn!

    Julie - Hi! - Og tak! :-)

    Margith - Tak, når du så skriver "noget af", betyder det mon så flere stakke eller et enkelt stykke?

    Mirjam - Ja, jeg vil gerne lege med! Tak!
    De blå elefanter er fra min svigerindes barndom, så de bliver desværre ikke solgt..

    Millelouise - Tak, jeg tager det jo bare som en kompliment! Jeg samler videre og er også tit misundelig - også når jeg ser de andre indlæg om dette emne!

    Mama Lola - Hmmmm... Som de ville sige på århusiansk: "Lige over!". Tak.

    SvarSlet
  8. årh altså hvor har du meget fint !! ville ønske jeg havde lige så meget fint retro sengetøj til mine dyner :)

    SvarSlet
  9. Marolle - Tak! Du må igang/komme videre med at samle, sikke noget, jeg er helt bidt af det, så pas på, man risikerer at blive afhængig!

    SvarSlet