Pimpede gæstehåndklæder

onsdag den 27. juli 2011



Fire små håndklæder fra IKEA (til ca 15,-kr pr. stk.) har længe været på min to-do-liste.
(To-do lister er i øvrigt vældig popolære her i Blogland, og jeg tør slet offentliggøre min grundet fare for at Blogger ikke kan kapere så lange indlæg) (også fordi jeg arbejder med mig selv med at lade to-do listerne ligge og leve i nuet. Det er en stor udfordring for mig).

Herunder håndklæde med lille flagranke:



Herunder med hæklet lap. (Jeg kan desværre ikke tage æren for hækleriet... Det kan min søde veninde Anne-Mette.)


Patchwork-blomst:



Og tilsidst et broderi, som jeg fik af min veninde. Hendes mor har lavet det, da hun levede, forståes, og min veninde vidste ikke hvad hun skulle bruge broderiet til. (Hun har gemt en del andre). Nu får hun det som håndklæde i en lille pakke med sløjfe om.


9 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet fine!

    Har selv de håndklæder (som er rigtig gode), men de er uden pynt. Måske man skulle snuppe idéen og gøre noget ved dem...? :)

    SvarSlet
  2. Sikke en god ide og hvor er de bare flotte. Jeg kan især godt lide det håndklæde med broderi. En god måde at bruge et arvet broderier på :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare en super ide.....
    Håber det er ok jeg napper ideen ;-)

    SvarSlet
  4. de er godt nok søde.. Utroligt hvad man lige kan gøre for at pimpe det lidt op..FLOT:0)

    SvarSlet
  5. Da jeg i sin tid flyttede hjemmefra havde jeg som mange ikke meget at rutte med. Derfor købte jeg billige (meget) på postordre og syede en masse harlekintern på i friske farver. Tak for turen ad memorylane :)

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine. Jeg nyder det lyseblå med patchwork, som jeg vandt hos dig for lang tid siden. Bruger det på My'ens puslebord.

    SvarSlet
  7. Hvor er dine gæster bare heldige at få lov at tørre hænder i sådan nogle skønne håndklæder :)

    SvarSlet
  8. Vilken bra inredningsidè, handdukarna blir ju 100 gånger roligare.

    enkla nettan

    SvarSlet