Lidt gammelt -

torsdag den 21. juli 2011


Den fineste gamle dåse hoppede op i armene på mig! Jeg er nødt til at vise hele tre billeder fra den samme dåse, da jeg synes den er rigtig fin. "Dolly Doll" står der på den, er der mon nogen der kender det mærke?



En velholdt glas-vase - her med blomster fra kaos-haven. En have som jeg har fuldstændig forsømt, og alligevel blomster blomsterne!


Samme vase fra siden:


Et stort forklæde med paisley-mønster. Det er et mønster som jeg ikke bliver træt af at kigge på.


Og tilsidst en lille dug i klare farver:

5 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting:-) Kh Christina

    SvarSlet
  2. De er så kønne de gamle vaser i presset glas,jeg har også opkøbt en håndfuld af dem for et par år siden, dengang var de sikkert ikke så dyre som nu, det er snart svært at finde noget godt på loppemarkederne efterhånden , de tror det er guld de har.
    jip
    www.migogipsen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Sikke en sød. dåse.. dem har jeg generalt lidt svært ved at stå for...

    SvarSlet
  4. Hvilke blomster i en skøn vase.
    Og du er vist rimlig god til at spotte guld blandt ragelse :-)

    SvarSlet
  5. sikke en fin dåse! Kender dog ikke mærket, men synes det ser bekendt ud?

    SvarSlet