Pakhus16

søndag den 8. maj 2011



Hvilket herligt besøg i Pakhus 16 i går eftermiddag!
Jeg havde glædet mig til at få hilst på et par bloggere - Julia Hausfrau havde jeg mødt til Julemarkedet, så det var et gensyn, Blåmejsen fik jeg hilst på for første gang - to glade bloggere! Ovenfor viser jeg de fine cupcake-blomster som Julia havde lavet (og som børnene insisterede på at smage straks jeg var kommet hjem - med stor fornøjelse) Den lyserøde gris ville med mig hjem!! Billedlotteri-brikken, som Mejse havde lavet,  er en broche.

Herunder to hjerter på hårspænder - Og nej, de er ikke til min datter, men til mig selv! Købt i Kunstfabrikken, men jeg ved desværre ikke hvem der havde lavet dem??!!.


De lækreste vintage knapper - og må med skam bekende at jeg ikke fik med, hvem sælgeren er... Sorry... Er der nogen der kan hjælpe, så jeg kan lave en edit på dette indlæg?
Edit: Camille kunne jo hjælpe: De skønne knapper er fra Flittig Lise, som ikke har blog men er på Facebook.

Er de ikke helt uimodståelige?


Superskurk havde bl.a. dette fine mønster på korsstings-broderi - teksten følger når jeg engang kan vise det som broderi (Med "engang" har jeg vist ikke lovet for meget...)


Desuden - eller mere a la: Top-nice var det at hilse på Frk. Trillingsgaard, jeg nåede kun lige på høflig vis at præsentere mig selv før jeg fik en flyvende krammer! Det er altså for sjovt at hilsen på bloggere som jeg ikke før havde mødt, og så svarer de perfekt på det billede jeg havde inde i mit hoved!!
Det samme gjaldt Westmose/ Mette. Her fik jeg også et kram og en rigtig god snak!
Jeg håber at møde Jer igen - og alle Jer andre andre, som jeg ikke fik hilst på!

Der var så meget at kigge på - fx. var der en hel klatre-væg!! Hva'??!! Jeg havde ikke tid nok, og kom i åbne sandaler med lille hæl!! Hvis I stadig har mulighed så skynd Jer ned på Havnen i Odense!


11 kommentarer:

  1. Wow, nogle skønne sager du har fået med hjem. De der hjerter til håret, dem ville jeg også have valgt at købe - til mig selv ;-)

    KH

    SvarSlet
  2. Altså Karina, du skulle have været med!! Det må vi vist liiiige rette lidt op på til jul, ikke?!

    SvarSlet
  3. Ja, sådan havde jeg det også!! Det var så fedt at få hilst på nogle af "mine" skønne bloggere :) Bare ærgerligt, at I alle ikke havde en stand ;)
    Jeg fik købt ting og sager ved Busters Mors Verden og Karamella, og hilst på mange mange flere :)

    SvarSlet
  4. Jubiii.. Det var så dejligt at hilse på netop dig!!! Tusind tak fordi du kom og præsenterede dig så jeg ku rå-kramme dig!! Du er mindst lige så fantastisk IRL og nu skal vi snart arrangere blogger kreahygge!! Mange klem fra den kolde hal

    SvarSlet
  5. Hvor er det øv, at jeg bor så tæt på og slet ikke fik mulighed for at komme forbi det fantastiske marked med alle de skønne ting og sager :-(... Men jeg har jo verdens bedste grund, som ligger og tygger lidt i sutten her ved siden af mig ;-)... Fine ting du fik med hjem.
    knus Ulla

    SvarSlet
  6. jeg tror jeg ved at hende med knapperne kommer fra kbh og hun sagde at hun ingen blog havde :)

    SvarSlet
  7. hej Helle

    undskyld undskyld jeg ikke svarede på dit spørgsmål om at mødes i går ...
    jeg har stadig tilgode at komme på marked i pakhuset - håber på næste gang :)
    såååå fine sager du har haft med hjem og sikke dejligt med bloggerkrammere :)
    håber vi snart ses
    kram♥

    SvarSlet
  8. Hej alle fem!
    Tak for Jeres søde ord! Jeg satser på fremtidige blogger-events hvor der er chancer for at mødes - igen eller for første gang.

    - Og Marianne du må ikke undskylde, det var jo bare et spørgsmål - og vi ses snart!!

    SvarSlet
  9. Sikke fine ting du har fået. Ville rigtig gerne have været der, men datteren skulle spille DM i Skjern så der var vi det meste af weekenden og ellers konfirmation.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  10. Æv at vi var der forskellige dage! :(

    Knapperne var fra Sara/Flittig-Lise, som ikke har blog, men er på fb: https://www.facebook.com/profile.php?id=100002013012854

    SvarSlet
  11. Marlene - Tak!! DM er jo også vigtigt!!

    Camille - vi må liiige holde et kalendermøde næste gang!!
    - Og tak for Info om Flittig-Lise, det er jo hende du har skrvet om!!
    Altså hun er jo lige tilpas flabet!! Jeg har skrevet til ynde på Facebook så hun kan se indlægget her, hvis hun har lyst!!

    SvarSlet