Lørdag

lørdag den 2. oktober 2010

Heldigvis er jeg så priviligeret at have et arbejde som jeg er super-glad for! Jeg går glad på arbejde og kommer glad - og træt - hjem, det er en stor tilfredsstillelse. Så dette indlæg er ikke brok, men jeg ser frem til om en uge "kun" at skulle have en "normal" arbejdsuge på ca. 37 timer fordelt på fem dag! Dog når jeg forbi alle de blogs der er på min blog-rulle og fornøjes over dem. Tak til Jer medbloggere for gode ideer, historier og fotos!! Jeg har i øvrigt fundet en ny blogger,
Frk Sannemand, som jeg ser frem til at følge.

Jeg nåede dog forbi den gode genbrugsforretning og fandt vattæppe (ovenfor), som skal ud i legehuset til foråret og et dynebetræk. (nedenfor).



Sidste lørdag var der pandekager med friske brombær fra haven. De brombær-planter er i øvrigt vokset til uoverskuelig størrelse og trænger gevaldigt til beskæring eller nærmere fældning... Den første æblemos fra havens træer kom også på bordet. Sidste år bugnede det med æbler og pærer og i år er der kun nogle få. Børnene stod for bordpynten a la Hawai!!



Jeg ønsker god week-end!! (Og iler på arbejde...)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar